Steun ons

Wil je de Wespenstichting (onder)steunen, maar weet je zelf niet hoe? Hier vind je verschillende mogelijkheden, en misschien kan je er dan zelf nog wel een bedenken die er niet tussen staat.

Hoe we verder aan financiën komen en hoe we dat besteden staat in ons beleidsplan.

Doneren

Eenmalig, maandelijks of jaarlijks doneren kan dankzij Whydonate. Je vindt alle mogelijkheden op onze donatiepagina.

Steunen zonder kosten

Je kan ons ook steunen zonder dat het je zelf iets kost. Hooguit een klein beetje moeite. Door online te kopen via Doelshop. Van Bol, Coolblue en Amazon tot AliExpress, Airbnb, Thuisbezorgd en Booking.com. Niet alleen producten dus, ook eten en reizen. Je betaalt hetzelfde, de Wespenstichting krijgt een (klein) percentage van de winst.

> Ga hier naar Doelshop.

Word wespenconsulent

Wespenconsulenten helpen met het geven van feitelijke informatie, adviseren bij (mogelijke) problemen met wespen en wespennesten en eventueel het nemen van kleine maatregelen. Iedere wespenconsulent is er een, vele handen maken licht werk. Ook al denk je niet veel tijd te kunnen vrijmaken of niet veel te kunnen doen, alles wat je kan doen is meegenomen.

Meld je aan voor onze cursus wespenconsulent, of mail ons als je meer wilt weten.